Concurs de design Castel în Transilvania

 


REZULTATUL CONCURSULUI:

 

A fost desemnat câștigătorul concursului de design Castel în Transilvania Shop: designerul Veres Imola a terminat pe primul loc. Câștigătorul primește un premiu în valoare de 2500 RON, iar colecția nouă a webshopului Castel în Transilvania Shop îi va purta designul. Noua colecție va consta din tricou, cană, sacoșă, jurnal și magnet de frigider. În concursul de design s-au înscris 20 de participanți. Toate ilustrațiile înscrise pot fi vizionate pe pagina de Facebook Castel în Transilvania.

 

 

---

Acest concurs de design se adresează tuturor artiștilor grafici și creativilor, în special celor care sunt inspirați de tema castelelor transilvănene. Toți participanții sunt rugați să folosească stări și idei asociate conceptului de castel ca sursă de inspirație – ca de exemplu, nostalgie, eleganță, timp liber, proximitatea naturii, epoci istorice, stiluri arhitecturale, grădini de castele, lume de basm, grădină mirifică, etc. Alte cerințe legate de conținutul designului nu există. Participanții sunt rugați să trimită în afară de ilustrații și câte un mock-up de produs cu designul lor, dar această cerință nu este obligatorie. După terminarea concursului designul câștigător va fi aplicat pe colecția nouă de produse Castel în Transilvania: noua colecție va include următoarele tipuri de produse: tricou, cană, sacoșă, jurnal și magnet de frigider. Aceste produse vor fi vândute prin webshopul Castel în Transilvania, iar profitul va sprijini activitățile programului Castel în Transilvania și ale Coaliției Castel în Transilvania.

 

Termenul de înscriere: 10 octombrie 2017, orele 23:59

 

Desemnarea câștigătorului va avea loc în data de: 13 octombrie 2017.

 

Date tehnice:

 

Fiecare participant poate intra în concurs cu mai multe lucrări, dar la sfârșitul concursului va fi selectat un singur design câștigător.

 

Designul poate fi alb-negru sau color, și trebuie trimis în format .jpg, .png sau .pdf, în mărime maximă de 2 MB. Singura cerință obligatorie de natură grafică este ca designul înscris la concurs să conțină logo-ul Castel în Transilvania în limba engleză, care poate fi descărcat de aici.

 

Participanții sunt rugați să trimită designul la adresa de e-mail castle@pontgroup.org atașat, iar e-mailul să aibă următorul subiect: Concurs de design Castel in Transilvania.

 

Premiul concursului este: 2500 RON din care organizatorul plătește impozitul pe venit (16%) conform legislației în vigoare.

 

Pentru mai multe detalii referitoare la cerințele tehnice și la modul de derulare al concursului vă rugăm să citiți cu atenție Regulamentul oficial al acestui concurs. Descarcă regulamentul în format .pdf

 

Despre Programul Castel în Transilvania:

Grupul PONT a lansat un proces strategic de anvergură în 2015 prin programul „Castel în Transilvania – strategie și modele de dezvoltare”. Scopul programului este crearea unei rețele, abordări strategice și viziuni pe termen lung pentru valorificarea potențialului economic și social al castelelor din Transilvania prin intermediul unor metode de planificare locală și regională, de atragere a resurselor alternative necesare restaurării, punerii în funcțiune și prin crearea unei rețele de informare și de experți din domenii cu rol important în atingerea sustenabilității acestui segment al patrimoniului cultural construit. Fondul „Castel în Transilvania” a fost înființat în cadrul acestui program în 2016. Scopul Fondului este de a strânge fonduri pentru a sprijini activitățile programului „Castel în Transilvania”. Prima campanie de strângere fonduri se inițiază prin lansarea webshop-ului „Castel în Transilvania”, care comercializează creațiile, produsele unice ale unor designeri din Transilvania. Acest concept prevede faptul că pe lângă procurarea de produse, cumpărătorii vor contribui și la susținerea fondului.


Acest concurs este realizat în cadrul proiectului cu titlul „Support Castles – comunitate și coaliție pentru castele în Transilvania” finanțat de Administrația Fondului Cultural Național (AFCN).